Pentru a beneficia de rambursarea cheltuielor trebuie să respectați Metodologia de rambursare a cheltuielilor efectuate de către asigurați pe perioada internării în cadrul Clinicii Euromedica Hospital.
- Pacientul asigurat în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate se află internat în cadrul Clinicii Euromedica Hospital;
- Pacientul asigurat în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate are dreptul să beneficieze, la recomandarea medicului curant, de medicamente, materiale sanitare sau alte investigații prevăzute de Contractul-cadru, care nu sunt disponibile în spital;
- Nu vor fi decontate medicamente care sunt adjuvante terapiei de bază (vitamine, suplimente alimentare, tonice etc.) precum și medicamentele din aceeași clasă farmacologică sau cu același DCI (denumirea comună internațională) existente în farmacia spitalului la momentul eliberării prescripției;
- Medicul curant în urma verificării și constatării lipsei medicamentelor, materialelor sanitare din farmacie sau magazia spitalului va înștiința pacientul de lipsa acestora. Cu acceptul pacientului va face un referat de necesitate privind medicamentele sau materialele sanitare necesare tratării bolnavului care va fi avizat de medical șef de secție;
- Medicul șef de secție după ce își dă avizul favorabil pe referatul de necesitate îl înaintează la managerul unității care la rândul sau va da aprobarea pentru ca bolnavul sau aparținătorii acestuia să achiziționeze medicamentele sau materialele sanitare necesare tratării pacientului;
- Pacientul asigurat în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate, în urma acceptului managerului clinicii, va proceda la achiziția celor specificate în referatul de necesitate aprobat;
- Pacientul asigurat în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate va solicita factură de la farmacie după care va întocmi o cerere de rambursare a cheltuielilor către manager la care va anexa referatul de necesitate, factura și bonul fiscal eliberat de farmacia de unde s-a făcut achiziția.
Cererea va conține în mod explicit numele și prenumele pacientului, adresa și numărul de telefon pentru a fi contactat despre momentul când poate să ridice suma de bani de la casieria unității.